Blog ini ditubuhkan oleh seorang remaja yang ingin mencari identiti zaman keremajaannya.Pelbagai info menarik yang anda boleh cari di dalam blog ini..

Thursday, May 5, 2011

Entry Paling Panas Sepanjang Zaman

assalamualaikum..

maaf ye tak update petang tadi..bukan ape..aku sekarang ni baru je balik dari times square...penat kot..so..sekarang baru lah aku curi mase sikit untuk update sebelum mandi..eh..korang dah bace belum entry ni ?? ala entry yang sangat panas..sehinggakan dapat 17 komen tanpa promosi kat mane2..kecuali sahabat blogger dan gengblogger jew..selalunya aku akan promote entry aku pada 20 tempat..tapi pagi tadi tak sempat..so..aku ingatkan hari ni traffik aku jatuh..rupenye menaik dengan mendadak disebabkan satu entry yang aku buat pagi tadi...


serius rugi bagi sesiapa yang tak bace lagi..ramai blogger lain dah bagi pendapat diorang..korang ?? bile lagi nak bagi kan...bukan mudah woo nak dapat traffik yang banyak dengan entry dari blog yang buruk cam aku ni...aku bersyukur sangat2 sebab ramai yang sudi bace entry pagi tadi...:)

ok..aku nak rehat..korang bacelah ye..jap lagi aku nak promote entry tersebut..hehehe..eh lupe lak..sape2 yang nak jadi member baik aku yang spesel...joinlah segmen ni...pupye semua...:)


Comments
1 Comments

1 comments:

Unknown said...

wow entri panas..

nak terbakor den baca..

 
Copyright (c) 2011 Dunia Seorang Remaja. Design by Mas Ahmad Safwan

Official Blog and Facebook.